tisdag 30 augusti 2011

Hemma!

Japp, vi bor här hemma nu, har sovit andra natten i vårt nya sovrum. :-) Det springer fortfarande elektriker & VVS-killar & plåtslagare här, man får dra skarvsladd genom hela huset för att ha nån lampa i sovrummet, jag har fortfarande inte packat upp en enda flyttkartong, men vi är i alla fall på plats! Det är inte det lättaste att hitta tiden & möjligheten att bära möbler & packa upp kartonger när man är själv med Elin, & kvällarna när vi är bägge hemma går fort. Men igår hann vi iaf städa ur tvättstugan, skruva upp dörrarna till skåpen där inne, rota fram soffdynorna & dammsuga dem.

Idag har jag några timmar själv, Elin är hos mormor, så nu ska jag hugga tag i några flyttkartonger!

Ja, jag lovar, bilder kommer snart!

1 kommentar:

  1. Så roligt att ni kommit så långt med huset att ni kan bo i det nu. Lycka till med allt som är kvar att göra, fritidsproblem lär ni inte ha i alla fall. Jag ser fram emot bilderna så klart.

    Kram!

    SvaraRadera