måndag 29 juli 2013

Så korkat!

Jag måste ju vara världens idiot som tar min första halvfastedag samma dag som jag har mensvärken from hell.... Har mått apa större delen av dagen & fått äta ipren för att palla göra något vettigt...

Å andra sidan kan man ju se det som såhär att om jag fixar det idag så blir det inga problem sedan! ;-)

Nu är det kväll iaf & jag ska nog klara av att inte äta nåt mer. Så här har min matdag sett ut:

Frukost: kokt ägg och kaffe

Lunch: 65 gram blandsallad, 250 gram körsbärstomater, 100 gram kokta vita bondbönor

Middag: 2 skivor wasa frukost, 60 gram skivad kalkon, 125 gram jordgubbar, 100 gram keso mini

504 kcal. Middagen mättade faktiskt lite tom!
Druckit massa vatten också, och sprungit på toa ännu mer...

Nästa fastedag blir på onsdag tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar