torsdag 27 december 2012

Dega!

Idag jobbar Magnus & jag är ensam hemma med barnen. Tyvärr vaknade de bägge två när han gick upp så det blev en tidig morgon. Vad som däremot var väldigt skönt var att Elin var feberfri! :-) Jag hoppas att febern håller sig borta nu!

Vi tog fram den stora lådan med leklera som Elin fick i julklapp av Daniel, Helena, Emelie & Melker. Ett riktigt monsterset med lera & diverse verktyg att forma leran med. Hon tyckte det var jättekul! & jag fick inse att min insats var att hålla koll på att inte all lera blandades eller hamnade på golvet. Vi lekte med leran i 1,5h & Axel låg & sov på bordet, men sen fick jag plocka bort allt för lilleman skulle få mat. Elin blev ledsen & hade nog gärna suttit kvar en bra stund till. Det kanske blir en pysseltjej av henne? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar