torsdag 3 maj 2012

Pärlan

Säg hej till "Pärlan". Ja, det är arbetsnamnet på den lille/lilla krabaten som växer för fullt & som blir en i våran familj till hösten! Idag har vi varit på rutinultraljudet & nu KAN jag inte hålla det hemligt längre.

Jag har ju inget att skriva om i bloggen när jag inte får skriva om Pärlan, som upptar så mycket av mina tankar! Men nu så. Nu berättar jag att jag är på tjocken. I vecka 19 närmare bestämt & den 2 Oktober sägs det att Pärlan ska titta ut. :-) Jag är överlycklig såklart. Och orolig. Och nojjig till tusen.



6 kommentarer:

  1. Oj vad skojigt!!
    Grattis :D

    SvaraRadera
  2. Ååååhhh, vad mysigt! Ta hand om er nu!

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad kul! Grattis!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. En pärla! Åh så mysigt.
    Massor av grattis!

    Kram från mig som sitter här och ler och ler.

    SvaraRadera
  5. Jättekul att Emmie & Melle ska få en till kusin! Såå spännande det ska bli att se pärlan i höst ;-) Kram H

    SvaraRadera
  6. Massor av lycka till-kramar!

    SvaraRadera