söndag 15 december 2013

Sjukstuga

Vi är lite under isen här hemma.... först Elin, sen Axel, sen jag och nu lagom till att Elin börjar tillfriskna så mår Magnus sämre...

Vi missade luciafirandet på Elins dagis, det är jag riktigt ledsen för. Det var så otroligt fint förra året. Elin verkar som tur är inte ha förstått det riktigt.
Vi missade dessutom ett julbord på tu man hand som vi velat få komma iväg på hela december. Det var nog lika bra, då sparade vi 1000:- & en jäkla massa kcal! ;-)

Som tur var missade vi inte konserten med Depeche Mode på scandinavium som jag sett fram emot i evigheter. Tack vare att min fina mamma kunde tänka sig att vara barnvakt åt våra sjuka barn. Hoppas, hoppas, hoppas att hon slipper bli sjuk!

Jag är redan sjukt less på att hosta. Har tagit över Elins hostmedicin, eftersom hon inte verkar behöva den längre.

Vi försöker att se det positivt, vi borde vara friska till jul iaf!

2 kommentarer:

  1. Älsklingsfamiljen! Krya på er <3

    SvaraRadera
  2. Krya på er allihop!
    Jag tror säkert ni är pigga och glada när tomten kommer.
    Kram kram

    SvaraRadera