tisdag 18 juni 2013

Frustrerad

Jag börjar bli lite lätt frustrerad, minst sagt... Jag tränar mer än innan, jag äter frukost, lunch, middag och nåt mellanmål, jag har minskat på kalorierna något sen jag slutat amma men det händer INGETpå vågen! Har stått helt still nu i många veckor & jag känner inte hur motivationen ökar om man säger så...

Men så var det nån i min underbara mammagrupp som frågade hur det är mef sköldkörteln. Jag kollade ju värdet några veckor efter Axel föddes, men sen dess har jag ju slutat amma & när jag googlade såg jag att det tydligen kan påverka. Tänk om det kunde vara så att jag behöver justera dosen?

Har bokat tid på vårdcentralen för provtagning imorgon & läkartid på måndag. Hoppas att det är så, så att mitt kämpande ger resultat!

1 kommentar:

  1. Duktig tös!! Hoppas att ny dosering hjälper dej!

    SvaraRadera