lördag 8 juni 2013

Ensamma

Jag & Axel har varit ensamma här hemma sedan i torsdags. Magnus tog med sig Elin upp till Dalarna. Hon blev jätteglad när hon skulle få hälsa på farmor, farfar, faster Anna & farbror Fredrik. Jag hoppas och tror att de har haft det bra.

Vi har haft det bra här hemma, men OJ vad tomt det blir när de är borta! Förstår inte riktigt hur jag kunde tycka att det var fullt upp med bara Elin!
Vi har busat & gosat & varit ute i trädgården & på öppna förskolan & det har varit riktigt kul att kunna ägna honom full uppmärksamhet. Jag har plötsligt upptäckt hur stor han blivit! Han säger "mamma" & "titta"! Det har jag helt missat innan. Han är inte så stadig, men han har börjat försöka ställa sig upp & snart kryper han nog istället för att åla.

Nu är andra halvan av familjen på väg hem & det ska bli riktigt mysigt att få hem dem igen. Det är inte så dumt att få längta lite ibland!

1 kommentar:

  1. Han e så fin den lille pojken som börjar bli stor!! Härliga bilder. Roligt att du fått upptäcka Axel lite i tvåsamhet <3

    SvaraRadera