tisdag 23 oktober 2012

Bra & dåligt

Axel hade gått upp 120g på tre dagar, så allt ammade ger resultat. :-) Jätteskönt. Dessutom tyckte bvc-sköterskan att det räcker att väcka honom var 3:e timme på natten istället för varannan, så det ser jag fram emot.

Imorse hade vi en perfekt morgon jag & barnen, Axel sov snällt vidare när jag gick upp med Elin, så vi fick lite egen tid ihop. :-) Bägge var glada & nöjda & allt flöt på. Elin var jätteglad över att få åka till förskolan. :-)
När jag & Axel varit hemma en timme ringde de & talade om att nåt barn hade kräkts i hallen, mitt bland alla barn.... :-( Magsjuka igen alltså, för andra gången på några veckor. De ringde eftersom vi har en nyfödd.
Velade fram & tillbaka....men hon får vara kvar. Hon har ju redan utsatts, vi kan ju inte ha henne hemma resten av veckan....jag kan inte dvs...eller kan, jag känner att jag måste vila. Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar