lördag 22 september 2012

Hur orka?

Vecka 38+3 idag. Tung, trött & orkeslös. Sover vansinnigt dåligt om nätterna nu.... I natt hölls jag dessutom vaken av ännu värre halsbränna än vanligt & fick sätta mig upp i gästsängen för att försöka sova. Gick sådär....jätteont i huvudet idag. Elin sov dessutom uselt & bara tokgrät långa stunder... Alltså är hon trött & gnällig idag & inte mycket duger. Vi var tvungna att lägga henne för att sova redan 10.45...utan att ha fått i henne nån mat.

Såna här dagar är inte roliga... Det känns som att jag balanserar på gränsen & undrar hur sjutton jag ska orka med en förlossning & första tiden med Pärlan om jag börjar så mycket minus på sömnkontot??! Jag måste få sovit bättre några nätter men hur?

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fått lite sömn nu... om inte... så är det ändå oftast så att man orkar i alla fall. På något knepigt sätt.
    Varm kram och massor av lycka till med Pärlan och allt annat.

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är toppen mid dig och pärlan och resten av familjen och att orken strax kommer tillbaka om än lite pö om pö.// Eva-lotta

    SvaraRadera