lördag 26 april 2014

Modifast

Just idag känns det som fullständig idioti...men eftersom jag imorgon har klarat av hälften av min tvåveckors pulverdiet, så känns det lite dumt att avbryta nu....

I veckan har det däremot gått över förväntan. Inte varit så värst hungrig, inga blodsockerfall, ingen huvudvärk och inga problem att få i mig tillräckligt med vatten.

Blir spännande att se på måndag om det ger nån utdelning, annars vete fasen om jag pallar att fortsätta.

Efter de två veckorna ska en vanlig måltid ätas och resten av dagen pulver.

Helg, hela dagen med barnen, utelek och grejer är uppenbarligen jobbigare än att vara på jobbet iaf, kunde jag konstatera vid femtiden idag, när jag var två millimeter ifrån att hugga in på middagen jag lagat till resten av familjen....

& ni som tänkte prova modifast....köp inte nyheten jordgubbsmousse.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar