torsdag 25 april 2013

På't igen!

Efter några veckors motivationssvacka är jag nu supertaggad igen! :-)
Jag har lyckats stå hyfsat still i vikt under svackan, vilket såklart känns bra. Har gått ner tio kilon & har alltså tjugo kvar.
Med start i måndags kör jag en månad helt fri från godis & kakor, dels för att "boosta", men ännu mer för att jag inser att det är där mitt problem ligger & jag behöver avgiftas. Jag har inte för avsikt att låta bli godsaker för all framtid dock, bara få ner mängden.
För extra motivation så har jag & Magnus slagit vad, klarar jag det får jag ett par nya joggingskor,  misslyckas jag får jag köpa skor till honom.
Har också börjat logga all mat på viktklubb igen, eftersom deras mobilversion äntligen funkar skapligt. Vet ju att planering är A & O för att lyckas!
Mer träning ska det bli också, fortsätter på gymmet,  ska försöka komma iväg på lite pass & så blir det promenader för att få upp flåset & på sikt orka jogga.
Känns bra att vara igång igen!

2 kommentarer:

  1. Det är rätt, kämpa på. Duktig tjej!!

    SvaraRadera
  2. Tio kilo borta, det är ju kanonbra jobbat. Och som du säger, med planering fixar du de andra också.
    Lycka till, jag tror DU vinner !

    SvaraRadera