söndag 25 mars 2012

För första gången på över en månad sitter jag framför datorn hemma! Man känner inte samma behov av datorn när det mesta går att fixa med telefonen. Det mesta utom bloggande då.... jag vet! Jag har inte bloggat på evigheter....

Men det händer grejer här ändå. Elin har äntligen börjat gå! Hon går inte hela tiden & föredrar fortfarande att krypa när hon ska fram nånstans fort, men hon KAN gå iaf, så det kommer väl såsmåningom. 

Våren har kommit också, det njuter jag av i fulla drag & idag skiner solen från en klarblå himmel. Eftersom Elin just somnat för sin lur så tänker jag inte sitta här framför datorn utan gå ut & njuta av just solen. Det gäller att passa på medan man kan! :-)

1 kommentar:

  1. Hej du!
    Där var du i alla fall!!
    Har kollat då och då.
    Härligt med våren och solen.

    SvaraRadera