lördag 11 februari 2012

Lyxig helg!

Åh vad det är mysigt att vakna på helgen av Elins små nöjda ljud, hämta in henne till vår säng & se hur hela hon skiner upp när hon inser att BÅDE mamma & pappa är hemma! :-) Att få gosa med henne en stund innan man kliver upp. Att få ha helg med familjen är lyx! Speciellt när jag vet att alla jobbarkompisar arbetar hela helgen & att jag slapp.

Idag är det exakt tre år sedan jag & Magnus gick på vår allra första dejt, på Café Caprese på Kungsgatan. Det var nervöst, men trevligt & ingen tvekan om att vi ville ses igen. :-) Ikväll skall vi fira det med att gå på dejt igen. Jag fick biljetter till Melodifestivalen i Scandinavium av Magnus i julklapp & innan ska vi gå & äta på en mysig italiensk restaurang. :-) Elin skall vara hos mormor & morfar. Det gillar hon, det vet jag ju. Hoppas att hon sover gott också, det är första gången hon ska sova borta. Lilla hjärtat!

Jag inser att jag inte har nåt fint att ha på mig & att de gråa håren är fler än nånsin & jag har inte klippt mig på eeevigheter... men skit samma, jag ska piffa till mig & känna mig fin till kvällen iaf. Det ska bli jättemysigt! :-)


2 kommentarer:

  1. Hoppas du har en riktig toppenkväll!

    SvaraRadera
  2. Å blev nästan lite tårögd där en stund! :-) KRAM

    SvaraRadera