torsdag 24 april 2014

Kreta!

Är så glad! :-)
Vi ska åka till Kreta om en månad! & mamma & pappa följer med oss! :-)

Vi hade bestämt oss för att vara hemma i sommar. Men så lockande det lite med sol och badsemester, så jag började kika lite. Kom fram till att det är dyrt att åka i juli...och varmt.... så slog det mig rätt som det var att Magnus ju tagit semester vecka 22 eftersom det är kristihimmelsfärd med klämdag och grejer. Mina föräldrar är också lediga då och planerade att åka nånstans men hade inte bokat nåt.

Om bara jag kunde få ledigt också så var vi ju lediga allihop! Frågade mamma vad hon tyckte om idéen och till min stora glädje gillade hon den! :-)

Kollade med chefen och det skulle inte vara några problem.  Det fanns inte så mycket resor att välja på som passade i datum och barnvänlighet, så vi fick fundera snabbt! :-)

Resa bokad! & det ska bli SÅ kul! & spännande/nervöst att resa med två små vildongar! ♥

Hoppas inte mina föräldrar ångrar sig... ;-)

1 kommentar:

  1. Klart vi inte ångrar oss......ännu......kanske efter resan!! Nej Anette jag skojar bara. Ser fram emot det jättemycket. Ska bli kul :-)

    SvaraRadera